Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

понеділок, 25 січня 2016 р.

FERN FIELD

Всіх вітаю! Нарешті розпочну свій новий рік у блозі, хоча б минулорічною вязалкою. Сфотографувати вдалося тільки цими вихідними, бо наш новий рік почався з ангіни у Злати та вітрянки в Ярослава. Зрозуміло, що продовження чекали у Злати. Але я не очікувала такого складного перебігу цього захворювання, це було складне впробовування.
У суботу у нас теж почалася справжня зима, зі сніжками, санками і всіма-всіма радощами. Тож і я нарешті змогла сфотографувати шапку ;) Дизайн ви вже всі, мабуть, впізнали відомий "Fern field" талановитої Наталії Пелих

Пряжа залишки Angora RAM від YarnArt, спиці №3 та 3,5, пряжа невідомого походження на оздоблення, та помпон. Всередині фліс.




Ярослав у копмлекті, звязаному 2 роки тому. Класно, що підходить і зараз)))



2 коментарі: