Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

четвер, 17 березня 2016 р.

Маленьким господарочкам

Два фартушки пошились для чергувань у садочок. Модель дуже сподобалась, основа з Оттобре + добавила нагрудник. Вийшли такі мі-мішні, такі дівчачі-дівчачі фартушки... тому недовго думаючи розкроїла ще два меншеньких для Злати. Вона дуже дюбить допомогати на кухні... і вони  точно будуть не зайві.

 Фартушки розраховані на зріст 122-128. Златі дещо великуваті, але Ярослав навіть приміряти відмовився: "Мама, це ж дівчаче!"



20 коментарів:

  1. Фартушки действительно мимишные))) а Злата так смешно скорчила рожицу))))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарний фартук, дякую за ідею. Можливо захочете зайти до https://ruk-prem.online/

    ВідповістиВидалити