Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

понеділок, 16 листопада 2015 р.

Букет бузку

Не знаю,  як у вас,а у мене дощ за вікном... Така собі сіренька погода, уже позбавлена яскравих, соковитих осінніх барв. Саме тому, сьогодні я вирішила принести вам трішки весни, і тому, кому така погода наганяє депресію, можливо підніме трішки настрій))) Мені в таку погоду найбільше хочеться на вулицю, помокнути під дощем, поміряти калюжі (як же я розумію дітей), просто походити під парасолькою по якій вистукує свою мелодію дощ. Та за роботою все відходить на інший план, навіть не на другий... То нічого, скоро розберусь... і часу стане більше...
А тепер про "Букет бузку", в оригіналі він називається "Весняний сад". Так це комплект-тест, про який я розповідала в попередньому пості. Автор Мария Береговая, сама Маша ще не опублікувала підсумковий звіт про тестування, але мені на публікацію дала зелене світло))) За що їй окреме дякую!


Це мій перший досвід у тестуванні, боялася що не вкладусь в часові рамки, але так сказати застрибувала в потяг на ходу і з полегшенням видихала: "Хух, встигла!" Опис був дуже класно розписаний і для себе я відкрила багато нового. Тож це був дуже корисний для мене перший досвід. Маша, дякую, що взяла потестити цю модель, і я, і Злата задоволені цим комплектом.

Про матеріали: пряжа Аlize Diva по 150 гр. бузкового і рожевого кольору. Спиці № 2,5



А  ще на вихідних я зробила альбом для Злати, але ще не сфоторафувала його... тож на довго не прощаюсь.

5 коментарів:

  1. Дуже милий комплект!
    Я теж його примітила... але не стала тестувати. Тест -це відповідальність, строки...
    Ти молодчинка! Гарні кольори, чудове втілення)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, я теж переживала, що не вкладусь, але досить швидко в'яжеться. Єдине, що я все робила в останній момент)))

      Видалити
  2. Need a lot of TBC Classic Gold? You will save a lot of money by choosing MMOWTS.

    ВідповістиВидалити