Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

понеділок, 16 листопада 2015 р.

Букет бузку

Не знаю,  як у вас,а у мене дощ за вікном... Така собі сіренька погода, уже позбавлена яскравих, соковитих осінніх барв. Саме тому, сьогодні я вирішила принести вам трішки весни, і тому, кому така погода наганяє депресію, можливо підніме трішки настрій))) Мені в таку погоду найбільше хочеться на вулицю, помокнути під дощем, поміряти калюжі (як же я розумію дітей), просто походити під парасолькою по якій вистукує свою мелодію дощ. Та за роботою все відходить на інший план, навіть не на другий... То нічого, скоро розберусь... і часу стане більше...
А тепер про "Букет бузку", в оригіналі він називається "Весняний сад". Так це комплект-тест, про який я розповідала в попередньому пості. Автор Мария Береговая, сама Маша ще не опублікувала підсумковий звіт про тестування, але мені на публікацію дала зелене світло))) За що їй окреме дякую!


Це мій перший досвід у тестуванні, боялася що не вкладусь в часові рамки, але так сказати застрибувала в потяг на ходу і з полегшенням видихала: "Хух, встигла!" Опис був дуже класно розписаний і для себе я відкрила багато нового. Тож це був дуже корисний для мене перший досвід. Маша, дякую, що взяла потестити цю модель, і я, і Злата задоволені цим комплектом.

Про матеріали: пряжа Аlize Diva по 150 гр. бузкового і рожевого кольору. Спиці № 2,5



А  ще на вихідних я зробила альбом для Злати, але ще не сфоторафувала його... тож на довго не прощаюсь.

5 коментарів:

  1. Дуже милий комплект!
    Я теж його примітила... але не стала тестувати. Тест -це відповідальність, строки...
    Ти молодчинка! Гарні кольори, чудове втілення)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, я теж переживала, що не вкладусь, але досить швидко в'яжеться. Єдине, що я все робила в останній момент)))

      Видалити
  2. And too strong people together, I would not feel their existence. Let us not make friends with your eyes to pick that perfect, but let's intention to attract like-minded.Deception friendship is painful trauma, hypocritical sympathy is sharp poisoned arrows.
    ______________
    Rsgoldfast was Runescape's largest seller of gold, They can give you the best service, the fastest delivery speed. If you believe them! They are sure to make you satisfied!
    They will be complimentary "rsabc" coupons,you can get extra 3% gold!
    It's a interesting game: Cheap RS Gold
    You can join in this hotsite: http://www.rsgoldfast.com/

    ВідповістиВидалити