Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

вівторок, 18 березня 2014 р.

Одежка для кружки...

Приветики!!! А я с маленьким хвастиком. В темке на осинке Рукотворный гардероб Ivashurki учавствую в акции "Єдина країна". Моей подопочной стала Galya-knitti, талантливая рукодельница, с огромнейшим опытом. Не знала, что же ей подарить, но решила, что обязательно должна быть рукодельная часть. Вот она...







 А еще я довязала свою тунику, сейчас пойду постираю и останеться рукава сшить. Ну и начала Ярославу куртку вязать. Так что я на долго не пропадаю.

2 коментарі:

  1. А я все думала, от какого такого рукодельничка Галя в приятный обморок упала, а вот он)))) Дюже патриотычный)))

    ВідповістиВидалити