Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

четвер, 13 березня 2014 р.

Alchemist by E.Nodel

Туничка в подарок на 8 Марта одной принцессе, но своей хочу связать такое же. Обожаю модели этого дизайнера, вяжутся легко и на одном дыхании. Описание можно найти в этой темке
Пряжа Сеам Бари принт, 100 гр., спицы №3,5 и 4






5 коментарів:

  1. Очень симпатичное! Очень нравится мне этот дизайн! )))

    ВідповістиВидалити
  2. ой, Марин, как красиво! Ниточка интересно ложится, в крапушку)))

    ВідповістиВидалити
  3. Какая прелесть!!!Я не очень люблю такую пряжу,но тут она на все сто подошла!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Прелесть какая! Моделька очень понравилась

    ВідповістиВидалити