Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

понеділок, 2 листопада 2015 р.

Повернення

Привіт! Це знову я)) Сподіваюсь ви мене не забули.
Минуло вже більше півроку від моєї останньої публікації. Так, робота мене проковтнула, а час біжить немов спринтер... останнім часом заходжу в свій блог і пасхальний пост уже дещо дратує. Хочеться написати, а писати нема про що. Майже нічого не зробила за цей час, хоча на рукоділля я все-таки виділяла хвилинку-дві, бо розрядка вона за будь-яких умов потрібна. А рукоділля це мій єдиний релакс, ну може і не єдиний, але основний. Думаю, ті хто читає мій блог, мене зрозуміють ;).
У результаті є ікона вишита бісером, але ще чакає коли її оформлять належним чином. Давненько чекає, а якщо чесно, то дуже давненько і невідомо скільки вона ще буде чекати, але я постараюсь зробити якомога швидше. А ще я набралась сміливості і взяла участь у тестуванні. Дуже сподобалось, хоч і важко було вкластись у вказаний термін, але я це зробила. Результатом поки що, попросили не хвалитись, тож чекаю коли Маша опублікує роботи у себе, потім моя черга. А ще потихеньку в'яжеться моя сукня. Думаю до зими буде готова)))
А ще я спрбувала скрапбукін. Давно хотіла оформити фотографії Ярослава (а пізніше і Злати) якось особливо, красиво, але завжди щось заважало. Не хотілося купувати звичайний альбом (здається банально, то нічого що за 5 років із Гб-тів фото нема жодної роздрукованої), а скрап чомусь мене лякав. Чому лякав, я зрозуміла на МК Ольги Воскобойник, дуже довго розкладала сторіночки і думала, що таки не вийде. Насправді вийшло... і не такий страшний "вовк" як він здається і мені дуже сподобалось. Олю, дякую тобі за чудовий МК, і найголовніше за те, що допомогла зрушити зі старту... Дівчатка, мріям зелене світло! 







 P.S. Обіцяю, наступний мій пост буде раніше ніж через півроку)))

5 коментарів:

  1. Маринча з'явилась))))) а я за тобою скучила))))агааа)))) який гарний альбом))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іра))) я теж за всіма скучила, правда підпільно всіх потрошку читаю)))

      Видалити
  2. ..чудово вийшло! лаконічність я люблю))) нічого зайвого

    ВідповістиВидалити
  3. When everything is hopeless, cut stone worker in his head, knocking hundreds of times, and not see any cracks appear. However, Article one, the stone was split in half. I realized that not blow, but it beat the previous split. I hope my friends high school students to do anything, as long as you look for, do not give up, because of the success in the next step.
    _________________________
    It's a interesting game: Cheap CSGO Skins
    You can join in this hotsite: http://www.csgo4skin.com/

    ВідповістиВидалити