Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

вівторок, 11 листопада 2014 р.

Жилетик

Вчора переглядала фотографії і знайшла фото жилета, який пошила восени Ярославу. Це моя перша проба верхнього одягу. Від пошиття отримала масу задоволення і зрозуміла, що не такий страшний звір, як здається))) Щоправда наступного разу буду низ робити з манжетою або вставляти резинку.
Матеріали: плащовка-синтепон-кулір


Купила матеріали і собі на жилет, сподіваюсь до весни втигну ;)

7 коментарів:

  1. Какой красивый и модный жилет!
    На последней фотке парень такой важный))))) наверное знает что красавчик?)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, не знаю на счет красавчика. но вот то что он самый умный и вредный - это да)))

      Видалити
  2. Дуже сподобався жилет! Я тепер буду постiйним читачем блогу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Дуже приємно, завжди рада новим читачам)))

      Видалити
  3. Красивый жилет!
    НО! Мариш, почти ничего не поняла из написанного.... Почему ты вдруг стала писать не по-русски?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Просто захотелось проверить, читают ли текст в блоге, а то иногда мои вопросы так и остаются риторическими)))
      А вообще, русский я в жизни использую гораздо реже чем в сети, только украинский...
      "Вчера просматривала фотографии и нашла фото жилета, который я пошила Ярославу осенью. Это моя первая проба пошива верхней одежды. От пошива получила массу удовольствия и поняла, что не так уж страшен зверь, как кажется. Правда в следуюющий раз низ сделаю либо с манжетом, либо вставлю резинку.
      Купила плащевку и себе на жилет, надеюсь до весни успею".

      Видалити
    2. Спасибо за перевод!
      заодно проверила. читают ли твои ответы)))).

      Видалити