Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

понеділок, 30 грудня 2013 р.

Нашилось...

Побыстренькому пришлось сваять парочку регланов-кофточек в детский сад. Вот фотоотчет:


Это с аппликацией "Слон", выкройка с Оттобре (в принципе они все с Оттобре). Давно хотела такой реглан пошить.





Один решила разнообразить термотрансферами.
Перед:

 Спинка:
Мне понравилось, теперь главное что бы бабушка утюжком не подпортила;)
Еще пошился белый реглан, но его вы уже увидели в предидущем посте)

Всех с наступающим Новым годом!!! Люблю вас!!!


 Не забудьте записаться на конфетку!!!

5 коментарів: