Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

середу, 11 березня 2015 р.

Свято наближається


У мене вже місяць, як пасхальний настрій... роблю прикласи до цього свята.  А свята я дуже люблю!!! Якось сиділа думала-думала і придумалось мені пасхальне дерево... а чом би й ні, новорічне, дерево є, чому б пасхальному не існувати. Пішли зі Златою на вулицю. Саме в цей час, біля нашого будинку обрізали дерева. Правда серед тієї купи гілок, я не знайшла жодної, яка б мене вразила, тож довелось брати те, що є. У місті такими речами не перебирають:), а ламати дерево рука не підніметься. Тож обмотала стрічкою три гілочки і от вам моє пасхальне дерево. Дно вази декорувала мушлями і морськими камінцями, може трохи не по темі, але і з головною фунцією  - тримання гілки у вертикальному положенні - справився на ура!


 На дерево зробила яйця з фетру декоровані вишивкою.

 
 
 
 
 
 
 
 

Сподіваюсь, моє деревце до Пасхи зазеленіє :) на гілочках є бруньки...

3 коментарі: