Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

пʼятницю, 19 жовтня 2012 р.

Сладости прибыли)))

Ура!!!! Теперь я обладательница очаровательного Орешкина не только в виртуальном мире, но и в настоящем)))
Не давно я выиграла конфетку в блоге Плюшевое счастье Елены Зузлевой. Это мое первое везение... и такое симпатичное... А еще в посылке была открыточка с теплыми словами и поздравлениями)))  Лена, спасибо тебе огромное за такую замечательную сладость!!!
Мишка вчера удачно добрался к нам. Ярославу он очень понравился и мы вчера втроем читали на ночь сказки. Вот он наш Орешкин - хранитель сказок))) 







4 коментарі: